Pagini

luni, 27 august 2012

False friends.

Ăştia care se enervează repede... Cei care mă irită cel mai tare. Şi unora nu le ajunge asta. Când văd că începe o mică ceartă încep să fie şi insistenţi. Am şi eu un singur exemplu ... Cu care eram (cred eu, persoana aia cu siguranţă nu crede asta) prieten. 

Mă rog... Unii sunt falşi. Majoritatea sunt falşi. Din ce în ce mai mulţi sunt falşi. Şi asta mă sperie. Asta, şi faptul că se pun în gură cu tine după o aşa-zisă "Prietenie" de lungă durată. 

Nu pot să spun că nu au existat tachinări în timpul acestei prietenii, dar încercam să trec peste ele, crezând că  o prietenie e mult mai importantă decât o mică glumiţă. O glumiţă pe care, de multe ori, unii o percep total greşit. Aşa şi cu persoana asta. Dar am ajuns în faza în care nu mai sunt afectat, sau deranjat, sau orice altceva asemănător. 

Încă tind să cred că o prietenie este foarte importantă, însă o prietenie cu cine trebuie, nu cu cineva fals, şi o prietenie cu o persoană inteligentă, care să ştie să îţi aprecieze glumiţele la adevărata lor valoare. Asta şi...să te facă să te simţi bine când eşti în preajma lui. Să ajungi să îi mulţumeşti pentru persoana în care te transformi atunci când vine şi stă puţin cu tine. Prieteni din ăştia îmi doresc eu!

Vld.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu