Pagini

luni, 27 august 2012

Comenzi peste comenzi...

Cât se poate de ciudat, dar azi am primit un colet la poştă. Pentru cine e coletul ăsta? Sigur pentru mine? Vă rog să vă mai uitaţi o data. Şi da, într-adevăr era pentru mine. Mi-am amintit că am comandat ceva nu demult, două cărţi. Însă alea trebuiau să ajungă pe 7 septembrie. Cu exactitate.

Mă uit să văd ce scrie pe hârtia de înştiinţare : Libraria.net sau ceva de genul asta (să se bucure că le fac reclamă). Nu ştiu de unde am comandat produsul. Puţină neatenţie (că, la urma urmei, pentru ce aş fi vrut să reţian asta?) şi un produs livrat la poştă. Un singur lucru e cert : e pentru mine! Dar când l-am comandat, pentru ce l-am comandat şi în ce circumstanţe l-am comandat...ăsta rămâne încă un mister (cel puţin pentru mine, pentru că cei de la poştă îşi fac doar treaba, oferindu-le clienţilor produsele livrate de site-uri sau companii)

În fine, nu prea am înţeles eu situaţia.
Ba chiar da. Am primit acum două secunde un telefon pentru a fi înştiinţat că s-a greşit comanda. Deci, neatenţia mea e mai mică decât a celor din jur (asta doar câteodată)

P.S. : Fiţi atenţi ce comandaţi, şi de unde comandaţi!

Vld.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu