Pagini

duminică, 11 noiembrie 2012

Facebook, Facebook, Facebook!

Dar vai! Mulțumesc pentru încurajări!

De ce postez? Pentru că a doua variantă de chestie pe care aș putea să o fac e una...nasoală rău. Probabil că nu o să fie un blog cu propoziții care să aibă legătură între ele, și asta pentru că ascult muzică. 

Facebook-ul. Rețeaua de socializare care ne mănâncă zilele. La propriu. Intri, stai un minut (cică), și după ce te uiți la ceas, ghici! Au trecut aproximativ trei ore! Nici eu nu știu ce mă fascinează la Facebook (inițial denumit TheFacebook; sper că știați deja). Doar știu că îmi place și că odată intrat nu mă mai pot dezlipi de el. Oricum, nu e o chestie educativă, sau ceva de genu', dar tuturor le place. Și așa a fost încă de la începuturi. Dacă vreți să aflați mai multe puteți să priviți „The Social Network”. E un film despre cum s-a ajuns la TheFacebook, cum numele ăsta s-a transformat în Facebook, și cum a ajuns așa de popular. Mai ales că inițial fusese creat de Mark Zuckerberg doar pentru elevii de la Harvard.
Nu știu dacă vă interesează, dar eu unul am fost fascinat.

Atât pentru azi. Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu