Pagini

luni, 21 ianuarie 2013

Delete.

Am fost nevoit să șterg câteva postări. Defapt nu nevoit. Așa am vrut. Gradul lor de penibilitate și riscul de a plictisi oamenii era peste normal, așa că am preferat să renunț.
În altă ordine de idei, vacanța s-a terminat, și deja s-a dus o săptămână de școală, una foarte obositoare. Nici nu zici că a fost prima săptămână. Fiecare profesor și-a luat deja rolul în serios și a început să ne predea lecții interminabile care, după părerea noastră, nu au ce căuta în capul nostru și creierul le respinge total dorința de a ocupa puținul spațiu rămas liber. Notele au început să curgă, și olimpiadele se apropie cu pași repezi. Mii de caiete împrăștiate pe birouri, calculatoare deschise (și ce e uimitor, nu pe Facebook), pixuri fără pastă, culegeri peste tot și subiecte neterminate, care nu te lasă în pace. Se numește ȘCOALĂ.
Singurul lucru bun? Nu ne lasă să ne plictisim. Lucruri rele? Mult prea mult de învățat. Dar ne-am obișnuit deja, așa că nu e ceva care să ni se mai pară inuman.
Cu dorință de mai bine în semestrul ce abia a început, și care nu ne lasă să ne dăm seama că acum două zile am avut vacanță, vă salută Vlad!
Și cică dacă n-ai școală e nasol!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu