Pagini

duminică, 27 ianuarie 2013

Thank God!

Thank God! Cred că e prima dată când sunt atât de fericit că nu merg într-o călătorie.
Motivul? Un băiat (nu român, nu din România, nu are legătură cu familia lexicală a acestui cuvânt).

În altă ordine de idei, încep să cred că zăpada şi gheaţa complotează cu clanuri mafiote de pe-aici din zonă. Da, ştiu, e ciudat, dar cred că sunt plătite să îşi facă biiine treaba. După ce că m-au făcut să cad, mi-au mai aruncat şi cheile din buzunar!
Thank God, again, că le-am găsit când m-am întors la locul crimei! 

Pregătiri. Pentru. Olimpiadă. Argumentări. Compuneri. Sfârşit, nu!
O perioadă foarte naşpa, după cum am mai spus, cred. 



Inspiraţia pe care o aveam când m-am apucat de scris mi s-a scurs pur şi simplu afară din creier, şi acum o văd zăcând pe jos, dar nu mă ating de ea, că a atins deja un punct interesant postarea asta...
Cam atât pentru azi, şi probabil pentru următoarele câteva zile, zile în care, normal, voi fi la şcoală. All the time i'm la şcoală (în ciuda spuselor unora).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu