Pagini

miercuri, 27 martie 2013

1k.

La multe vizualizări, scump blog!
În caz că nu aţi observat, statisticile blogului meu au luat-o razna în ultimul timp. Nicio zi fără măcar o vizualizare. În fine, ăsta e un lucru chiar mărunt, şi lipsit de importanţă.
Încă nu ştiţi despre ce vorbesc? Am făcut 1.000 de vizualizări, my dears! 
Postări pline de înţeles, sau nu, postări fără importanţă, sau doar actualizări ale stării mele. Ăsta e blogul meu.  Mă bucur şi dacă doar 1 om se delectează citindu-mi chestiile astea, care cică se numesc postări. E foarte important pentru mine. (exprimare de râsul curcilor, ştiu)

Îmi cer scuze pentru fiecare frază pe care numai Dorina a înţeles-o, probabil, şi pentru fiecare literă greşită. Suntem oameni. Învăţăm. Ne perfecţionăm zi de zi. Mă bucur că am ocazia să scriu pentru voi, şi mă bucur că voi citiţi ceea ce e scris pentru voi. 

La mulţi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu