Pagini

sâmbătă, 16 martie 2013

Yes, I do.

Fiu! M-am descărcat de nervi scriind ceva ce nimeni de aici nu va vedea! And now I'm feeling...just like two minutes ago. That means BAD! But nobody cares, bro! So be strong!

Ştiu deja, lumea e crudă! Aşa că bucuraţi-vă din plin de zâmbete, de clipele petrecute cu BFF-ii voştri, mâncând o tonă de floricele cu caşcaval făcute de mămica la microunde, bucuraţi-vă, bucuraţi-vă, bucuraţi-vă! Suntem nişte norocoşi să ne avem unii pe alţii! Excepţia care întareşte regula e cea care mi-a transformat fluturii din stomac în nişte chestii mici, scârboase şi super violente, exact opusul a ceea ce au fost înainte. Însă asta mă face să mă simt mai bine! Am renunţat! 

Eu iubesc. Îmi iubesc familia. Iubesc zâmbetele. Îmi iubesc prietenii. Iubesc filmele bune. Iubesc toaaate cărţile din lume. Iubesc Harry, iubesc Hermione, iubesc Ron, iubesc Fawkes (ce-i drept, m-a învăţat că trebuie să mă ridic după ce cad, să "renasc din propria cenuşă"), iubesc chiar şi Snape. Iubesc toate chestiile colorate. Iubesc matematica, pentru că stă la baza calculatorului, deci nu aş mai fi avut blog fără ea. Iubesc să scriu. Iubesc să ofer zâmbete. Iubesc să dăruiesc. Îl iubesc pe BF. Îi iubesc pe cei de la 7A. Îmi iubesc profii, că doar ei mă-nvaţă să supravieţuiesc. Iubesc să citesc. Iubesc să vorbesc. Iubesc să enervez fetele simpatice. Iubesc să flocoşesc pisicuţe. Iubesc să scriu, din nou. Iubesc să nu dorm. Iubesc să fiu activ. Iubesc momentele de tăcere dintre doi oameni, atunci când sunt fireşti şi liniştitoare. Iubesc vara. Iubesc primăvara. Iubesc căldura. Îmi iubesc blugii. Îmi iubesc brăţările. Îmi iubesc chitările, orga şi vioara. Iubesc muzica. Iubesc petrecerile. Iubesc nopţile nedormite, alături de prieteni. Iubesc să mă afirm. Iubesc să învăţ chestii noi. Iubesc să experimentez. Iubesc să am adrenalina-n vene la teste. Iubesc să merg la olimpiade (asta e singura chestie pe care o iubesc atât de mult încat vreo 5 sâmbete la rând pe an numai asta am în plan :)) ). Iubesc să apăs "Publicaţi" după ce termin un articol. Iubesc să apăs "Salvaţi", şi să păstrez asta pentru mine. Iubesc să primesc laude, dar iubesc să le şi ofer. Iubesc vinerile. Iubesc vacanţele. Iubesc începuturile. de şcoală. Iubesc începuturile, în general. Iubesc să fac critici constructive. Iubesc să merg la şcoală. Iubesc să mă distrez. Iubesc scenele pe care am cântat. Iubesc microfoanele care m-au ajutat să câştig premii. Iubesc pana pe care am scăpat-o din mână în timp ce cântam la Cin-Cin, pentru că m-a învăţat că nu trebuie să mă opresc, orice ar fi. Iubesc să fac teme. Iubesc să termin caiete. Iubesc să scriu (din nou). Iubesc să miros cărţi. Iubesc să îmi cumpăr cărţi. Iubesc să am un blog. Iubesc să vorbesc cu oameni pe Facebook (am întalnit oameni într-adevăr minunaţi acolo, doi la număr). Iubesc să ghicesc ce stări au oamenii. Iubesc să discut cu persoane care sunt în stare să îmi dea sfaturi. Iubesc engleza. Îi iubesc pe cei ce mă corectează. Iubesc să ajut. Iubesc copilaşii. Iubesc Anglia, unde sper să ajung. Iubesc accentul britanic, pe care îmi doresc să îl capăt. Iubesc să vorbesc la telefon ore-n şir. Iubesc să trimit o căruţă de mesaje pe zi. Iubesc replicile la-ntâmplare. Iubesc să mă uit pe geam când nu am chef de teme. Iubesc să-mi aşez camera cum vreau. Iubesc să ascult muzică bună. Iubesc Crăciunul. Iubesc Paştele. Iubesc Revelionul. Iubesc cadourile. Iubesc pregătirile de Crăciun. Iubesc colindele. Iubesc oleleii ăia care mă înspăimântau de muream când eram mic. Îmi iubesc telefonul cu multe taste, care mă ajută să trimit mesaje. Iubesc ceasul la care mă uit oră de oră şi vreau să se sune mai repede. Iubesc să ştiu, în sfârşit, ce sunt radiusul şi ulna. Iubesc să cred că visele mele sunt realitate. Iubesc să alerg. Iubesc serialele. Iubesc Gangnam Style. În curând voi iubi japoneza. Iubesc să râd cu lacrimi. Iubesc să călătoresc. Iubesc finalurile fericite. Iubesc dexul, cel care mă învaţă cuvinte noi. Iubesc brăţara mea cea roşie pe care mi-e lene să o pun la mână. Iubesc Comenius. Iubesc mail-urile pe care cu siguranţă nu le voi verifica în viaţa mea. Iubesc multe. Iubesc şi mai multe. Iubesc foarte multe. Iubesc că ştiu să iubesc. Iubesc că îmi place să iubesc. Iubesc! Şi...asta e ruşinos, sau ce? 

Tell me what you love, now, if you are not afraid!



3 comentarii:

  1. Tu ai inceput cu "iubesc", eu o sa incep si o sa continui cu "ma bucur". Ma bucur ca ti-ai dat seama ca nu merita si ca nu te-ai lasat descurajat de asta. Ma bucur ca ai renuntat.(eu ti-am spus ca fetele-s naspa :)) ). Ma bucur ca ma regasesc pe acolo si ca am avut prilejul sa ma intersectez cu tine pe FB, pentru ca am descoperit o persoana absolut minunata, care o sa faca numai lucruri mari si bune in viata (altfel te bat). Ma bucur ca ai o gandire atat de curata si de frumoasa si n-o sa permit nimanui sa ti-o deformeze vreodata! Ma bucur ca suntem prieteni, Vlad! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot sa ma bucur si eu?Ma bucur ca Vlad mi-a oferit prilejul sa mai scriu si eu pe blog...Eu am considerat-o leapsa.

    RăspundețiȘtergere