Pagini

marți, 13 august 2013

Missed ya', guys!

Nu am mai scris nimic de ceva vreme. Între timp s-au întâmplat multe, dar le subliniez pe cele mai importante. Nu obişnuiesc să mă laud cu premiile mele de la sfârşitul anului, cele de la şcoală, aşa că nu o voi face nici acum. În schimb îmi permit să mă laud cu ce am făcut la Sulina, la Festivalul - Concurs Naţional de Interpretare Muzicală Sulina 2013, unde am luat premiul special din partea Asociaţiei RoArt, din Belgia. Yay! Întrebaţi dacă mă aşteptam? În niciun caz. Însă chestiile care vin când nu te aştepţi DELOC DELOC DELOC sunt cele mai mişto. A fost superb. Când a venit la mine preşedinta asociaţiei şi mi-a spus : "Vlad, să cânţi frumos în seara asta, da?", am rămas mască. M-A-S-C-Ă (am uitat să precizez, eram la Gala Laureaţilor, şi aveau să cânte numai cei ce au primit premii). Oricum, a fost ceva super frumos. Despre Sulina ce să spun?... E multă apă, aşa cum zicea un prieten, dar e super! super, super, super! 

Detalii despre ce s-a întâmplat după Sulina nu pot să vă dau. Dar oricum, e ceva frumos. Foarte frumos. S-au legat strânse legături acolo. Care după... Va urma :))

Voi ce mai faceţi? Mi-a fost dor de voi. Cu toate că nu îi ştiu pe toţi cei care îmi urmăresc, sau cel puţin urmăreau blogul, mi-a fost dor de voi toţi. Mi-a fost dor să vă scriu, dor să vă spun cât de nervos sunt şi alte chestii de genu'. A fost o perioadă în care pur şi simplu n-am vrut să aud de blog. Nu mă omorâţi. 

Sper să postez mai des de-acum. Până se termină vacanţa. Poate. Nu garantez.

Hai pa! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu