Pagini

sâmbătă, 25 august 2012

Prima. Da, prima!


Chiar dacă e prima dată când scriu pe acest blog, nu mă voi abţine din a spune tot. La urma urmei, pentru asta l-am şi făcut...

Sunt supărat, şi nu, nu mi-e teamă să o recunosc. Am greşit mult, şi am destrămat două relaţii foarte importante. Situaţia în care sunt pus este foarte jenantă, sunt puţin speriat, şi, trebuie să recunosc, lucrul ăsta mă cam oboseşte. Nu sunt obişnuit ca presiunea să apese pe capul meu.

Toate astea au plecat de la pura mea încăpăţânare de a mă contrazice cu persoanele nepotrivite. Am făcut ceea ce nu trebuia, cu persoana cu care nu trebuia, în locul în care nu trebuia, şi în momentul în care nu trebuia. Mai precis, nu trebuia să o fac (asta doar dacă mă gândeam mai mult).

Un simplu sfat după experienţa mea de astăzi : Dacă cei pe care încercaţi să îi contraziceţi nu vor să vă asculte, spunând că nu este adevărat, spuneţi până la urmă ce spun şi ei, dar mai discret. Voi veţi şti adevărul, iar ei, cei care nu au vrut să vă asculte vor avea de pierdut. 

Vld.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu