Pagini

duminică, 26 august 2012

Why?!



Şi cum se face că de fiecare dată când vreau să scriu se întâmplă ceva care mă enervează la culme? Cum se face că am numai subiecte de genul ăsta de discutat? Asta nici eu nu ştiu şi aş vrea să îmi răspund, sau dacă cineva mă cunoaşte mai bine decât eu o fac, să îmi spună!

Ce s-a întâmplat? Am şters ceva ce tocmai se terminase de downloadat. Da, era ceva mare, şi da, era important (asta chiar dacă era doar un joc între noi fie vorba; ce, doar sunt copil încă!). 

Whatever, nu contează prea mult, important e că ştiu de unde să îl downloadez din nou. Asta chiar dacă îmi va lua ziiiiiiile întregi până ce îl voi avea din nou. Însă s-a întâmplat, faptul este consumat, şi nu este nimic ce aş putea face pentru a recupera în următoarele minute ce am pierdut. La fel şi cu subiectul de ieri.

Vă pup! Papa!

Vld.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu